Information om anläggningen
Det finns en knapp vid anslagstavlan för att tända 5 km. Släcks vid kl 22.
Frivillig spåravgift. Se info på anslagstavlan.
Mycket plats, gratis.
öppet till kl 20 tisd och torsd.
ibland inne i hockeyhallen.
JA
Sväng mot Tierp från E4, åk under järnvägen och första vänster in på parkeringen.
Spåren sköts av Tierps IF Skidor